субота, 03. јун 2017.

MAKARONI SA PARMEZANOM I BORANIJA SA SUVOM CURETINOM




Potrebno:
1 crni luk
2 cena belog luka
1 kasika ulja za dinstanje
400 gr zelene boranije
1 suvi cureci karabatak
1 kasicica suvog zacina
1/2 bibera
1/2 pimenta
3 kasicice slatke aleve paprike
1 kasika ostrog brasna
Testenina:
200 gr makarona
10 gr rendanog parmezana
1 kasika ulja

Priprema:
Na ulju dinstati beli i crni luk,dodati rezanu boraniju,secenu suvu curetinu(skinuti s koske) i kuvati dok ne omeksa.Dodati zacine,slatku alevu papriku.Napraviti zaprsku od brasna sa malo corbe od boranije,pa to usuti u boraniju.Ostaviti da se ukrcka.
Makarone skuvati u vodi kojoj smo dodali malo soli.Procediti,dodati kasiku ulja,promesati.
Na tanjir servirati makarone posute parmezanom i boraniju sa suvim mesom.




                                                              Prijatno 😂

12 коментара:

  1. Ovo izgleda kao savrseni rucak! Mljac! :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam neki preterani ljubitelj boranije, biće što sam je kao mala jela više onako klot, pa zapečenu. Ovo mi zvuči jako ukusno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovu kombinaciju mi je otkrila moja cerka i od tada cesto pravim boraniju sa suvim...Sta da ti kazem..probaj :)Dragana ;)

      Избриши
  3. Savršen ručak :) na tanjuru baš sve što treba!

    ОдговориИзбриши
  4. Preukusno izgleda! Volim boraniju ali nisam je još jela ovako spremljenu, već pretežno samo kao varivo...i ovo je odlična ideja! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Natalija mogu samo reci da treba da probas! Ni ja nisam ranije ovako spremala,ali je super stvarno :)

      Избриши
  5. Odličan ručak :) Mojima bi se ovo svidjelo.. posebno klincu.

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala draga Natalie :) i moja mladja cerka voli ovu kombinaciju ;)

    ОдговориИзбриши

U kuvanju masta pravi svasta

Google+ Badge

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *

Follow by Email