петак, 13. јануар 2017.

POLUBELI HLEB SA SEMENKAMA

Potrebno:
600 gr brasna(300gr integralnog crnog+300gr belog)
1 solja mlakog mleka
1 suvi kvasac
1 kasicica secera
1 kasicica soli
1 kasika susam semenki
1 kasika kima
1 kasika suncokretovih semenki
1 kasika bundevinih semenki
2 kasike ulja
Priprema:
U mlako mleko dodati kesicu suvog kvasca,secer,so,promesati,ostaviti da naraste.

U brasno dodati semenke,kasicicu soli i usuti nadoslo mleko,ulje,

zamesiti meko testo,loptu nauljiti,prekriti pamucnom krpom,da odstoji oko30 minuta,


premesiti,ostaviti da nadodje,pa kalup premazati uljem ,moj je silikonski,pa nije trebalo i brasno,


testo sloziti u kalup,

peci u zagrejanoj rerni na 160c,oko35minuta.Ohladiti,uviti u pamucnu krpu,seci parcice po potrebi.





*Ovaj hleb uvijen pamucnom krpom u kesi u frizideru,moze da traje 10-tak dana nepromenjen 😉                                                                                      
                                                          Prijatno 😋                            

3 коментара:

  1. Baš kako mi se sviđa, bez obzira što je malo modernija verzija ...kako kažeš?

    ОдговориИзбриши
  2. Frana,ja se bas spremala da objavim ovaj recept,kad vidim,ti pises najavu za onaj starinski,koji je od ovog mog daleko bolji,a nisam od onih koje vole da se takmice,ni dokazuju ;).Tako ,kazem sebi,necu,sacekacu,pa cu objaviti kasnije.Kad sam videla tvoj post i starinski hleb,odusevila sam se i resila da ga obavezno napravim.Eee,a kad sam ga napravila(kao bozicnu cesnicu s paricom),rekoh,steta da sad ne objavim i ovaj koji je cekao,jer je jako ukusan i stvarno moze dugo da stoji u frizideru,a da ne promeni ni malo ukus.Eto,Frana,to ti je cela prica,a kad malo odlezi ovaj post,objavicu TAJ fini TVOJ recept,a i obavesticu te,da vidis i ocenis,bas mi je vazno tvoje misljenje!Cmokic :)

    ОдговориИзбриши
  3. Volim ovakve hlebove sa raznim semenkama i cesto ih pravim ali su pretezno sa kiselim mlekomm. Najverovatnije cu uskoro isprobati i ovaj Pozdrav!

    ОдговориИзбриши

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *