недеља, 25. децембар 2016.

CHERRY KUGLICE & CHERRY BALLS





Potrebno:
200 g piškota/petit beurre
200 g čokolade za kuvanje
100 g putera/margarina
1-2 kasike šećera u prahu 
1 žumance
1 dl slatke pavlake

3-4 kasike cherry brandy (višnjevače)
40-tak višanja iz rakije, a može i iz kompota ali namočene u višnjevaču(moje su iz kompota,pa ih je ispalo 23 komada)


Za glazuru:
100 g čokolade za kuvanje

1 - 2 kasike ulja
kasicica putera/margarina
Za dekoraciju: 

2-3 stangle bele čokolade
Priprema:
Izmešati žumance i šećer u prahu pa dodati slatku pavlaku i kuvati 4-5 min. 


Dodati izlomljenu čokoladu i višnjevaču, maknuti s vatre. Mešati da se otopi i dodati puter/margarin.


Samleti piškote/keks i sve izmešati.



Oblikovati kuglice punjene visnjom.



Kuglice staviti u led na 20 min.Meni je od ove kolicine ispalo 23 kuglica.


Za glazuru otopiti čokoladu ,dodati ulje i puter,ja sam i 2 kasike mleka,mešati da se masa izjednaci,pa kuglicu nabosti na cackalicu i umakati u cokoladu,odlagati na pek papir dok se cokolada ne stegne


Glazirati i ukrasiti kuglice belom cokoladom :cokoladu  staviti u kesu,kesu vezati gumicom  👀



pa spustiti u serpicu/dzezvicu sa vodom,zagrevati na niskoj temperaturi dok se ne otopi sva cokolada,izvaditi kesicu,prohladiti dok pod prstima ne osetimo kremastu teksturu,vrh probosti pazljivo cackalicom  i
ukrasavati(ovo ko nema olovku za dekorisanje)  👇kao ja...

Cherry kuglice sloziti u papirne korpice... 👇

                 Mozete se odmah zasladiti  😋 👇

   
Ideja za ove fine kuglice 👉 sa bloga Frana Omelic-Sena 

ŽIV-žlicom i vilicom koji je pun,majstorskih, finih recepata.Recept sam minimalno izmenila 😍,moji su svi odusevljeni divnim ukusom ovih kuglica.
                                       Prijatno  😊



 

3 коментара:

  1. Marina ovo izgleda fenomenalno!! :) Proslijeđujem objavu svojoj ženi da napravi isto to! Hvala što ste podijelili ovo s nama!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hrvoje,hvala puno na komentaru! Kuglice su odlicnog ukusa,sem sto lepo izgledaju,a moj muz kaze-pored njih mu ne treba torta za praznike,hehe

      Избриши
  2. http://lilestosevska.blogspot.mk/2017/01/domasni-pleskavici-od-meleno.html

    ОдговориИзбриши

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *