среда, 11. мај 2016.

BELO MESO U SOSU OD SAMPINJONA




Potrebno:
file pilecih prsa
komad dimljenog pileceg filea
400gr sampinjona
biljna pavlaka za kuvanje
srednja glavica crnog luka
3 cena belog luka 
komad(oko 50-100gr kackavalja)ili,koliko imate
zacin ili so,biber
ulje,malo putera
Priprema:
pileca prsa sam sama filetirala(kozu i kost sa hrskavicom sam zamrzla za brzinsko spremanje tanke pilece supe),file sam isekla na kockice,dimljeni komad belog isto na kockice,pa spustila na dinstani crni i beli luk.
Sampinjone oprati pojedinacno ostrim delom sundjera(ako imaju zemlje),seci uzduz,ubaciti u belo meso,prodinstati da omeksaju.




Kada voda koju sampinjoni puste,ispari,doliti jednu biljnu pavlaku za kuvanje(onu malu),sve polako umesati,dodati zacin,biber,skloniti sa ringle,narendati u sve kackavalj,te sloziti uz salatu-ja sam nasla paradajz sorte"volujsko srce"(nasa najbolja sorta)koji ima stari domaci pijacno-detinji miris i ukus,koga se sigurno secaju generacije 50-60-tih god.proslog veka,ja se bar dobro secam,haha...
Sve zaliti dobrim drustvom i vinom...


                                  Prijatno :)

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *