понедељак, 23. новембар 2015.

JUNECI JEZIK SA ZUTIM PRILOGOM







Potrebno:

jedan
juneci    
jezik(oko 1,5kg)
2 kocke povrtne 
supe(moze bilo koje)
polenta
1 sargarepa
komadic 
paskanata
persunov list
2 cena belog luka(po zelji)

Priprema:

Juneci jezik oprati,staviti u expres lonac(pretis lonac)dodati kocke povrtne supe,zatvoriti lonac,kuvati kao svako junece meso u predvidjenom vremenu(ja sam oko 30min na srednjoj temperaturi,jer nisam htela da mi lonac pusta jaku paru).
Kada je skuvan i prohladjen,jezik ogulimo(skinemo spoljnu-belu kozu)pa secemo snicle.
 
 




 




Snicle mozemo da proprzimo na malo ulja,ili da ih pohujemo.Ja sam se danas odlucila za kuvane.

Zuti prilog:

U serpicu sipamo hladnu vodu,dodamo odmah polentu(odokativne mere),mesamo dok se ne zgusne.


Vrelu polentu,razlijemo u ciniju ili djuvec


Ohladimo,pa isecemo ukrasne komade

Serviramo sa junecim sniclama uz dodatak par listova zelene salate.


     
          Prijatno 😍
                    
           

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *