недеља, 11. октобар 2015.

PROBLEMI,PRoblemi,problemi...




Uglavnom nismo spremni,ne zelimo i necemo probleme,a posebno ne volimo da trazimo nacine da ih resimo.Ljubavni,medjuljudski,
porodicni,statusni,finansijski problemi,svi traze od vas da ih resite.



Vase dobro raspolozenje,harmonicna okolina,mir u glavi,sve,bas sve zavisi od resavanja vasih licnih ili drugih problema(koji su opet vezani za vas,pa su tako opet- licni).
Moja sistematicnost,perfekcionizam,
odgovornost prema svima i moja potpuna organizovanost me je cesto
unistavala smisljanjem raznih strategija za resavanje ovog i onog problema.

Mislila sam da su ljudski odnosi,bilo kog stepena,kompleksni i da im treba i pridavati veliki znacaj.




Posmatrajuci problem kao enigmu,resenja sam trazila u kompleksnosti,pokusavajuci da,kao hirurg,izlecim-resim sve svoje povrede,bolove,neuspehe i uvek u ubedjenju da je "problem"slozeniji od moje mogucnosti razumevanja.
Posle nekog vremena(i sakupljanja iskustava),uvidela sam da je moj nacin potpuno pogresan.


Najzad,ja sam shvatila,da je obicno ono sto se cini krajnje nemoguce da poverujete(zbog svoje jednostavnosti),te da je cak i nalik naucnoj fantastici,obicno,  prosto i jednostavno resenje,bez neke filozofske podloge.


Resenja mnogih problema nalaze se na dnu lestvice po svojoj slozenosti.Jednostavna su,samo nismo naucili da ih na taj nacin gledamo,te da sve resavamo brzo i bezbolno po nase dragoceno zdravlje. 




                                    
         U dobroj nameri vasa
                    Marina  :) 
             

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *