петак, 11. септембар 2015.

SASVIM OBICNA PESMA



   ❤Za Tebe❤

❤
Kada bi o Tebi pricala,
Bilo bi to kao da od Srca mog,
Cupam deo,
A kako deo Srca da dam,
I da pricu ispricam?

❤
Da na papir stavim
Reci koje mi Zivot pune,
Da stavim na papir
Uspomene?

❤
Da pazim,da papir
Ne pozuti,
Da se reci ne razliju od
Vlage,
Dok moje
Suze Kaplju na njih?

❤
Kako da olovka
Cvrsto stoji u
Ruci koja Drhti?
Od secanja Ljubavnih,
Vrelih,
Srece,Nadanja?

❤
Pri pomisli da Ti
Pesmu pisem,
Glava mi Osecanja
Puna,
Pa ne znam gde i
Sta da stavim,
Da bih mogla
Sve
Da Ti kazem!

❤
A Suze kao da
Namerno teku
Neprestano,
Jasno Mislima do znanja
Daju,
Da je Zelja moja da
Tebi Pesmu napisem-
Nemoguca!

❤
Slusam Te,
Dises Ujednaceno,
Mirno.
I Sigurna sam.

❤
Sigurna u sve nase
Godine,
U nase Srece i Tuge,
Radosti,Nedace,
Razumevanja i Prastanja,
Snove i zajednicka Mastanja.

❤
Volim Tvoj nenametljivi
Nacin,kojim pokazujes
Osecanja.
Volim kad brines za
Sve sto meni
Treba,
Neiscrpnu Snagu
Da ispunis
Sve moje Zelje,
I one o kojima ne
Govorim.

❤
Kako da pricam o
Tebi,
Koji me poznajes
Najbolje,
Moje Tajne i Snove,
Strahove,
Cuvas.
Sve sto bih rekla:
Vec znas.

❤
Ja nisam pisac,
I Dar
Nemam,
Da osecanja svoja na
Papir
Stavim.

❤
Ja sam :
Polovina jedne
Ljubavi obicne,
Koja je davno,
Jednog Suncanog dana,
Uz Smeh i
Sveze kupljene narandze,
Nasla Tvoje Ruke Tople
U koje se kao
Pecat smestih!
Evo,Jos sam Tu!

❤❤❤
Kada bih o Tebi pricala,
Bilo bi to kao da od Srca mog
Cupam deo,
A kako deo Srca da dam
I da pricu ispricam?


                                   Tvoja
                                        Marina ❤        
Beograd,                               
17.08.2015.g                                                                                                   




Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *