субота, 1. август 2015.

CARI RODITELJSTAVA


CARI  RODITELJSTVA
(vec skola....)




Sta bi roditelj voleo vise,od toga da su mu deca zdrava i da su postala pravi odrasli ljudi,bas kakvim ih je zamisljao!
Cari roditeljstva....!
Do tog momenta,te uzivancije,bice puno nagaznih mina i drugih opasnih alata i vestina.
Hodajuci po tim poljima,braneci MOJE od alata i vestina,nemilice sam koristila vreme,pricajuci i upoznajuci svoju decu u drustvu i van njega,primenjujuci razna pravila i taktike shodno datoj situaciji.
Drzala sam se one:"U ratu i u ljubavi je sve dozvoljeno".
Razmisljala sam o temama opasnim za njih,vrebajucim porocima i ostalim strahotnim opasnostima.
Pocela sam da gazim u to podrucje,pricajuci,citajuci,objasnjavajuci im sve,sve sto ih je
interesovalo.Odgovori,odgovori,odgovori.
Nekada mi se cinilo da...je previse.
Nekada,opet:"sta ako ne znaju,i uzrok i posledice?"
Dileme roditelja su stalne,traju od rodjenja deteta,nagone nas da ucimo ono sto inace ne bismo,da radimo ono sto inace ne bismo radili,da govorimo ono sto bi nas inace veoma opterecivalo,da slusamo,ono sto zasigurno veoma dobro znamo,jer je detinjstvo iza nas.
To MOJE,tera da dileme postanu zacin naseg zivota,i vodi nas tezim putem,ali do zasigurno dobrog cilja.

                                   Sa dobrom namerom,
                                              vasa Marina  :)                  
 

Нема коментара:

Постави коментар

Укупно приказа странице

Образац за контакт

Име

Имејл адреса *

Порука *